·132 syf.····Okunma: 18 Şubat 2025 01:25 YALNIZSAN FISILDA
“Bazen insan yolculuklarda arar umutları, sevgileri, yolda bırakmak ister yalnızlıkları.”
Ağır bir roman sonrası kendime gelmek için bir deneme kitabı okumak istedim. Ancak kitap bana hitap etmedi... Okurken yazılanlara kendimi veremedim. Biraz da kendine günlük yazıyormuş tarzında bir eser olmuş. Belki de yanlış bir okuma zamanıydı bilemiyorum ancak ben kitabı sevemedim. Sevgiyle...
#gürkangürlek #yalnızsanfısılda #okudumbitti #yorum