·109 syf.····Okunma: 22 Şubat 2025 23:43 Başlarda biraz sıkıcı ilerlemiş olsa da sonu tahmin etmediğim bir şekilde bitti, hatta tahmin edemediğim için biraz da içerledim doğrusu :D Rutin okumalar harici e kitap olarak okuyacak bir kitap ararken buldum bu kitabı. Anlatımı ile sizi karantina odasına hapsediyor. Sadece gençleri ve çocukları öldüren bir toz felaketi ile karşı karşıya kalan bir dünya. Öyle bir felaket ki erkeklerin adem elmaları çatlıyor, kadınların ise rahimleri kanayarak ölüyorlar.
-Spoiler-
İnsanoğlunun yerini hamamböcekleri mi alıyor? diye sorarken finalinde yansımaların alacağını görüyoruz.
-Spoiler-
Tema güzeldi, daha güzel bir üslupla işlenebilir hatta biraz daha geliştirilip mini bir dijital platform dizisi bile çekilebilir. Yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.