Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 23 Şubat 2025 00:12 Kitap güzeldi yani olay örgüsü iyi sardı ama kitap boyunca anlatılan ve iyi hissettiren intikam hissi sonunda küçük bir intikamla (belki bana göre küçük olabilir)bitti. Karaktere bayıldım aşırı güzel aktarılmış. Okurken keyif aldığım bir kitaptı.