8/10
·400 syf.··
2025 7. kitabı
Tam bir seriye giriş kitabıydı. Mir, Şifa ve ekipteki herkesi yavaştan tanımaya başladık. Yan karakterler zaten ilgi çekiciydi, umarım daha da fazla öne çıkarlar. Özellikle sonuyla ikinci kitabın daha da heyecanlı olacağını gösterdi Kitabın konusuna gelirsek, Mir yıllardır rüyasında aynı kişiyi görmektedir. Onu bulmasını ve geç kalmamasını söyleyen kızı ise tanımamaktadır. Bir gün görev için gittiği yerde ise karşısına aniden o kız çıkar: Şifa. Şifa’nın küçük bir çocukken ettiği dua yıllar boyunca onları birbirine bağlamış ve başka bir ülkede yollarını kesiştirmiştir Mir ne pahasına olursa olsun Şifa’ya yardım edecek ve onu kurtaracaktır. Şifa’nın yaşadıkları ve tavrı karakteri hemen sevdiriyordu. İkisinin de diğerinin aynı şeyleri hissedip hissetmediğinden emin olamadığı, aralarında nahif bir iletişimin olduğu kısımlar çok güzeldi Ama, ah o amaaa. Kitabın bir noktasında Mir ve Alper’e o kadar sinir oldum ki🫨 yani kendilerine acı çektirmeyi seçtiler, başka bir açıklaması yok Mir’in gel gitli tavırları, Şifa’yı ve doğal olarak bizi üzmesi… neyse bir şey demiyorum Bu kitabın sonunda bazı şeyler açığa çıktı ve ikinci kitap için beklemedeyim Kaç kitaplık bir seri olacak bilmiyorum ama umarım çok beklemeden kitaplara kavuşuruz
Mir 1Hümeyra · Guardian Yayınları · 2024430 okunma
·
104 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.