Hayatımda ilk defa bir manga okuyup ilk cildini bitirdim. Okuduğunuzda hiç pişman olmayacağınız bir konusu var. Yer yer gözyaşlarımı tutamadığım kısımlar oldu.
Konusu: Naho adında bir genç kıza gelecekteki kendisinden bir mektup gelir. Mektupta Kakeru adında sınıflarına yeni bir öğrenci katıldığı yazıyordur. Mektupta olan seylerin bir bir gerçekleştiğini fark eder. Gelecekteki Naho geçmişinde yaptiği ya da yapamadığı pişmanlıklarıni geçmişteki Naho'ya anlatır ve değiştirmesi için uyarılarda bulunur.
Geçmişteki yaptığımız şeylerin geleceğimizi nasıl etkilediğini karakterler üzerinde gösteren çok tatlı ve heyecan dolu bir hikayeydi. Kesinlikle tavsiye ederim.