5/10
·408 syf.··
2025 31. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2025 18:51
Okuyan çoğu kişi bu kitabı beğenmiş ama ben pek sevemedim. Başları güzel başladı aslında ama ilerleyen sayfalarda beni kendine çekmedi. Yazarın ilk okuduğum kitabı bu olmasaydı keşke, muhtemelen diğer kitapları daha akıcıdır. Kitabı, yazar seanslarını anlatıyor sanarak almıştım ama yazarın otobiyografisiymiş. Aslında biyografi, otobiyografi, anı kitaplarını okumayı severim ama bu kitabı sevemedim. Belki de çevirisinden dolayı akıcı gelmedi bana. Neyse, sevemesem de şükür bitirebildim.
Bir Psikiyatristin AnılarıIrvin D. Yalom · Pegasus Yayınevi · 20174,877 okunma
·
1.591 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Roman tarzı seviyorsanız, terapistin ekol biçimi ile sentezledigi Nietzsche Ağladığında kitabını, seans kitabını okumak isterseniz Aşkın Celladı kitabına bakabilirsiniz. Danışanlarına yaklaşımı ve terapist yönü bu kitapta daha belirgin. Belki sevebilirsiniz💐
Ben de sevmemiştim, katılıyorum size 👌🏻
Cansu Gaye
Gönderi Sahibi
Sevindim, benimle aynı görüşte olmana. 😃 Hep güzel yorumlar yazmışlar, bende mi sorun var diye düşünmüştüm.