·408 syf.····Okunma: 23 Şubat 2025 18:51 Okuyan çoğu kişi bu kitabı beğenmiş ama ben pek sevemedim. Başları güzel başladı aslında ama ilerleyen sayfalarda beni kendine çekmedi. Yazarın ilk okuduğum kitabı bu olmasaydı keşke, muhtemelen diğer kitapları daha akıcıdır. Kitabı, yazar seanslarını anlatıyor sanarak almıştım ama yazarın otobiyografisiymiş. Aslında biyografi, otobiyografi, anı kitaplarını okumayı severim ama bu kitabı sevemedim. Belki de çevirisinden dolayı akıcı gelmedi bana. Neyse, sevemesem de şükür bitirebildim.