·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2025 18:58 Okurken en başlarda biraz sıkıldım yalan yok ancak 15 sayfa sonra yavaş yavaş merak başladı ve sonlara doğru “ahhhhh” dedim… ah görünmeyen derinlerde neler yatıyor ve işte yaptığımız her davranışta verdiğimiz her tepki de ki bazıları dışardan bakanlara ne kadar hatalı yanlış geliyor… oysa ki insan denen varlığın verdiği her tepkide yaptığı her davranışında mutlaka bir sebep var. Sıkmayan uzatmayan bir kitap bence herkesin kitaplığında bulunmalı