Puan vermedi·31 syf.··Beğendi
· Kitap 32 sayfa olmasına rağmen gayet akıcı ve yalın bir dili var.Hemen hemen her cümlesinin altı çizilebilir fakat bundan ziyade kitap bir intihar notu aslında.Kendisi intihar edecekken bu intihar mektubunu yazmış fakat sonrasında intihardan vazgeçmistir.Bunun sebebi ise kızını büyürken görmek ve onu tek başına bırakmama düşüncesinden kaynaklanır.Ve tabiki bu kitabı okurken Erik yemeyi ihmal etmeyin