·70 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2025 22:52 Bir kadının -kadın/erkek- olarak ,cinsiyet rolleriyle değil, "insan" olarak ele alınmasını isteyen ve hayatını buna göre yaşamak isteyen cesur Feniçka, hem de taa o yıllarda... :)
Onu başta anlaşılmaz ve gizemli bulan,çözmeye çalıştıkça ona çekilen Max Werner ile kurdukları samimi iletişimin hikayesi güzeldi.Kadını (veya erkeği) belli başlı yargılarımızla,kalıplarımızla değerlendirirken her zaman önyargılarımıza kapılışımızın ve herkesi bir kalıba oturtmak isteyişimizin aslında çevrenin ve "herkes ne der" düşüncelerinin bir yansıması olduğunu anlatmak ister gibiydi.Sevdim,tavsiyemdir.