Minik spoilerlar var
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 8. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 24 Şubat 2025 13:05
"Elimden geleni yapsam da insanların nefretini kazandım. Verebileceğim son karar bu olsa da en azından benim kararım." ~Vasilisa Petrovna syf. 311 Yazım dili gayet akıcıydı. Kar yağarken okumak da ayrı bir hava kattı. Kitap boyunca kar/kış/fırtına teması işlenmiş, karakterler açık ve anlaşılır betimlenmişti. Aslında benim için kitabı farklı ve özel kılan, ana karakterin görünüşünden ziyade kişiliğinin ön planda tutulmasıydı. Hasret kalmışız böyle ana karakterin sırf güzel olduğu için bir şeyler başarmadığı, kendi çabalayarak bir şeyler yapmaya çalıştığı bir kurguya. Vasya'nın toplum tarafından sürekli eleştiriye maruz kalmasına rağmen kendi istek ve arzularından vazgeçmeyişi, çirkin olmasına rağmen bunu umursamaması, o dönemin katı toplum yargılarına rağmen nişan attığında bile hayatına devam edebilmesi... Gerçekten kitabı özel kılmış. Devam kitapları elime geçerse okumak için sabırsızlanıyorum.
Bir Kış Gecesi Masalı 1Katherine Arden · Ephesus Yayınları · 2021906 okunma
·
64 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Vay birileri tatili verimli geçiriyor
Ben de kar açısından epey verimli bir tatil geçiriyorum, yarının da öyle olmasını umuyorum