·222 syf.····Okunma: 24 Şubat 2025 14:03 Kürk Mantolu Madonna'dan sonra okumaya başladım. Yazar kişileri seçerken kendi günlük hayatındaki kişilerden esinlenmiş gibi. Konya'da öğretmenlik yaptığı zamanlarda yazmış bu eseri. Bana da Konya'da okumak nasip oldu. Eser çok akıcı. Ara sıra yapılan betimlemeler yazıyı güzelleştirmiş. Cengiz Aytmatov kadar boğucu betimleme yok. Bu özelliğini özellikle çok seviyorum Sabahattin Ali'nin. Etkileyicilik yönünden de 7 verebilirim 10 üzerinden. Kürk Mantolu Madonna'daki gibi buruk bir hisle bitirdim kitabı. Konu olarak köy yaşamındaki bazı yozlaşmalara değinmiş. İnsan ilişkilerine ve psikolojik analize de yer verilmiş eserde. Tadında bir eser işte. Puanım 8/10.