5/10
·512 syf.··
2023 12. kitabı
Genel olarak güzeldi de sadece kız karakter kendini bile bile belanın içine atıyor başı belaya girincede erkek karakterin gelip kendisini kurtarmasını bekliyor. Ayrıca sorunsuz, belasız hayatına dönme şansı varken pars ve arkadaş grubuna yapıştı kaldı. E haliyle belada eksik olmadı. Kızın başı belaya falan girince hiç üzülmedim çünkü zaten bunların olacağını bilerek atladı olaylara. O kadarda uyarıldı. Tehlikeli, basın belaya girer dediler o ne dedi peki, yok efendim bende zaten bunu istiyorum. Erkek karakterde net değil. Naz'ı sevmiyorum diyor bir kaç bölüm sonra yattıklarını (geçmişte), opustuklerini falan öğreniyoruz. E kız haliyle gelipde sana duygularını açamaz. Sen seviyorsan gelip söyleyeceksin. İkili oynuyor resmen. Sonunu beğendim. Özellikle drama seven biri olarak hoşuma gitti.
Açık Yaralar ve Dikiş İzleriBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 20203,367 okunma
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.