·528 syf.····Okunma: 24 Şubat 2025 15:46 Selammmm Canımlar
Bu kitabı çıktığı ilk günden beri çok merak ediyordum ben. Tasarımı, içeriği, konusu tam benim seveceğim türdendi. Tek sıkıntımız puntosu bir tık küçüktü, bu okumamı biraz uzattı benim ama tadına vara vara, bayıla bayıla okuduğum bir gerçek. Şimdi kitabın kurgusuna gelirsem; Siraç kendisini ölümüne hazırlayan, intikam hırsı ile yanıp tutuşan ve bu intikamın en sonunda ona ölümünü getireceğini düşünen ana erkek karakterimiz.( Yaşadıklarını ponçik kalbim asla kaldırmıyor ki biz çok az kısmını okuduk Siraç'ın yaşadıklarının. İçim acıyor ) Yıllardır göz hapsinde tuttuğu masum bir genç kızı da bu intikamına ortak edecektir. Kim mi bu kız? Elif olur kendileri efenim. Henüz lise son sınıf öğrencisi olan Elif bir gün okul çıkışı kafasına kalemlik fırlattığı adamın kaderi olacağını bilmemektedir. (Shshsh yemin ediyorum burada kahkaha attım kaderiniz gelecekse eğer şu şekil gelecek arkadaş. Kendini şöyle belli etmezse boş ) Siraç'la yüz yüze gelir gelmez zaten Siraç onunla tekrar karşılaşacağını çok net biçimde belirtir. Ama hiç kimse beklemiyordur ki zorunlu bir evliliğe tabi tutulacaklar. (Bu arada bayılırım zorunlu evlilik teması okumaya ) Bu evliliğin asıl amacı ise Elif'in tehlikede olması, zarar görmemesi içinde onu koruyabilmesi için Siraç'la evlenmesi gerektiğdir. Yalnız ilk sayfadan itibaren Siraç'ta Elif'e karşı öyle bir sevgi okuyoruz ki hem ağzımız açık kalıyor, hem hayran kalıyoruz, hem de kalbimiz pırpır ediyor. Kitap inanılmaz bir gizem mevcut, hayret verici bir sevgi, kıyamama hissiyatı ve ne yazık ki intikam mevcut. İntikam hırsıyla karakterimiz, hem düşmanlarına zarar veriyor, aynı zamanda en ummadığı yerden darbe alıyor bu onu daha da hırçınlaştırıyor. Peki ölümü arzulayan Siraç hiç beklemediği bir şekilde Elif'in de kendisini sevdiğini hisseder anlar ve görürse hala ölmeyi arzular mı dersiniz?(Ölemezsin beyefendi senden alacak sevgimiz var bizim ) Ben inanılmaz severek okudum kitapta pek çok olay yaşanıyor ama en sevdiğim Siraç'ın, sevgisini hissettirdiği anları okumak oldu. (Yok böyle birşey erir bitersiniz a dostlar.) Ben kitaplarda genelde yan karakterleri çok severim bunda da aynı şeyi yaşadım. Benim favorim Eylül ve Demir ikilisi oldu. (Herkesin hayatında bir tane çatlak Eylül şart diyorum okurken inanılmaz eğlendirdi beni çoğu yerde kahkaha attım ) kitap öyle bir noktada bitti ki verdiğim tepki şu oldu "ya Levent amca durdun durdun gerçekleri düğün günü mü itiraf edesin geldi" yemin ediyorum adam beni krize soktu ya düğün günü olacak iş mi? Rahat rahat evlenemedik de ilk kitapta çok sinirim bozuk. Şaka şaka çok sevdim, tam bir odak noktada bitti hala gizemler varlığını sürdürüyor kitapta, inanılmaz teori kastım bir sürü tahminim var ne kadarı tutar bilmiyorum. Bu yüzden efendim benim ikinci kitaba en acilinden ihtiyacım var. ( Anlatabiliyor muyum?)
Duyun sesimi yetkililer.