·384 syf.····Okunma: 23 Şubat 2025 00:00 Konusuna dair hiçbir şey bilmeden okumaya başlamıştım dolayısıyla hiç beklentim yoktu ama ona rağmen pek beğenemedim. Aslında anlatımı ağır geldi diyemem ama anlatımında hoşuma gitmeyen bir şey vardı. Sayfaları akıcı ve hızlı bir şekilde okusam ve olayları kafamda canlandırabilmiş olsam dahi nedense beni pek içine çekmedi o yüzden pek keyifli bi kitap olmadı benim için. Müzikalini de izlemeyi düşünüyorum, yorum yapan diğer kişiler müzikalle kitabın çok farklı olduğunu söylemişler, umarım onu daha çok beğenirim.