·336 syf.····Okunma: 24 Şubat 2025 20:08 Monstrilio, konusunu ilk okuduğumdan beri merak ettiğim bir kitaptı, ama ne yazık ki beklentilerimi tam anlamıyla karşılayamadı. Daha karanlık, daha rahatsız edici, insan olmanın sınırlarını sorgulatan bir metin bekliyordum. Özellikle annelik temasının daha derin işleneceğini umuyordum, ama kitap bunun yerine biraz daha duygusal bir aile dramına kayıyor.
Yine de yaratıcı bir hikâye anlatımı ve güçlü bir atmosferi var. Kaybın ve yasın getirdiği dönüşümü ilginç bir şekilde ele alıyor. Monstrilio’nun varlığı, hem fiziksel hem duygusal olarak, oldukça etkileyici bir fikir, ama keşke hikaye biraz daha cesur olsaydı. Beklediğim dehşeti tam bulamamış olsam da, düşündürücü ve kendine has bir roman olduğunu inkar edemem.