Puan vermedi·228 syf.····Okunma: 24 Şubat 2025 23:39 Yazarın ilk başlarda ele aldığı öyküler ve öykülerin analizleri çok iyi idi.Analizlerde öyküde farkına varamadigimiz noktaları yazar bize gösteriyor. Bu yöntemle bir öykünün iyi bir okumasi nasıl yapılır bunun da örneğini sunuyor. Öyküler kadar yazarın incelemelerindeki dil de oldukça akıcı idi. Esere tek eleştirim sonlara doğru ele aldığı öykülerin çok da derinliğinin olmaması ki bu da okuyucudan okuyucuya değişir.