Ben bu kitabı çok beğendim ya. Verdiği mesajlar bi yana kısa olmasına rağmen öyle dolu doluydu ki. Aslında farklı bir konusu yoktu ama Halil Cibran'ın özgün diliyle harrrika hale gelmiş. Böyle anlatıyorum ama feci üzdü. Ben Selma'ya daha çok üzüldüm "Baba servetinin pazara sürdüğü bir köleyim" dedin ya ben mahvoldum Selma'mmmm canım.