·277 syf.····Okunma: 25 Şubat 2025 21:26 Konusunu bildiğim için okumak zor olur, sıkılırım diye düşünüyordum. Erdal Öz'ün yazdığını unutmuşum. O kadar akıcıydı ki, konu ne kadar boğucu olursa olsun, insan kendini alamıyor. İşkence, hapishane, bireyin onurunu koruma arzusu, vicdani yük, sorgulamalar... Yoğun bir içeriği bu kadar okunabilir kıldığı için -Erdal Öz'ü bilmeyenlere tanıtmak adına- çok iyi bir yazar diyebilirim. Herkesin okumak isteyebileceği bir kitap değil konu itibarıyla, o sebeple ilgilisine tavsiye ederim. =)