·524 syf.····Okunma: 26 Şubat 2025 01:06 Kitabın arka kapağında şu yazıyor:
.
İYİ YA DA KÖTÜ OLMAK KENDİ TERCİHİMİZ MİDİR?
..
.
Başsavcı yardımcısı olan bir baba ve onun cinayetle suçlanan 14 yaşındaki oğlu... Olayı babanın ağzından takip edebiliyoruz ayrıca mahkemedeki konuşmalar da diyalog olarak kitapta yer alıyor. Bu da okuyucuyu kitabın ve olayın içine daha çok çekiyor.
.
.
Suç geninin babadan oğula geçebilip geçemeyeceği -ki bu çok ilgi çekici-
sadakatle adadelet arasında hidip gelen dengeler de sorgulanuyor .
...
.
Açıkçası kitabın beklediğimden çok daha iyi olduğunu söylemem lazım. Özellikle sonunu çok başarılı buldum
.
.
Kitapla
Sevgiyle
...
.