·200 syf.····Okunma: 24 Ocak 2018 23:55 Korku romanı diye aldım. Fakat içinde 8tane öykü bulunuyor. İlk iki hikaye malesef kötü. Kitapta kullanılan betimlemelerde çoğunlukla aynı sıfatları kullanılması beni rahatsız etti. Korkutacak hiçbir şey yok yada kitap benlik değildi. Beklentimin çok altında kaldı. Zaten bana göre korku kitapta gerilim yaratarak olurdu. Fakat gerilim de yoktu. Vahşi kanlı hikayelerdi. Yine de bi sıralama yaparsak sonuncu hariç baştan sona doğru hikayeler daha iyi sayılabilir. Malesef ben beğenmedim.