Herkese merhaba,
Uzun zaman önce İnstagram da tanıştığım Özlem Özge Karamık ve her bir mısralarını okuyarak umuduyla, mutluluğuyla, umutsuzluğuyla, sitemleriyle, çığlıklarıyla yüreğime dokunurken kendimi kah gülümserken kah ağlamaklı buldum. Ve şimdi tüm bu şiirler bir araya gelip kitap haline dönüşüp toplu halde elimdeyken hepsini birlikte okumak bana mutluluk ve keyif verirken, beni de içsel bir yolculuğa çıkardı.
#ozlemozgekaramık de kaleminde ki sadeliği fark ederken aynı zamanda kırılgan ama başı dik güçlü bir kadını göreceksiniz.
Sizlere de kesinlikle önereceğim bu eseri okurken yaşam koşusunda kendinizden de bir parça bulacağınıza eminim.
Kalemin hep daim olsun sevgili @ozlemozgekaramik
Şiir ve sevgiyle kalın..