Bu kitabın yorumunu yazmak için beklemem gerekti çünkü hazmetmek biraz zordu benim için. Okurken zırladım biraz..hatta baya zırladım. Yazarın kalemi de baya iyiydi. Bende düşünüyorum bu çocuğa niye kimse nasıl olduğunu sormuyor ya da hiçbir şey almıyor? Çok sinirlenmiştim, aklımdanda geçmedi değil ama bir iki saniyelik bir düşünceydi. Her şey Powell'ın eşi geldiğinde oldu, bu kadın ölmemiş miydi falan? Dylan, gerçekten anlaması çok zor bir insan. Nasıl bu kadar fedakâr olabilir? Ayrıca Matilda konusunda çok üzüldüm çünkü birine aşık olduğunu söyleyen ama aşkını yaşayamayan biri olmak zor. Ne kadar nasıl bir his tatmasamda biraz olsun anlayabiliyorum. Griff zevk olarak çok uyuşmasak da karakter olarak benzediğim biri ve kesinlikle Hari ile çok yakışıyorlar. Mesela Beyonce sevmem. Griff'in yaptığı gibi Kanye'yi Eminem'e tercih etmem ama benziyoruz biraz işte. En sevdiğim karakter tabii ki de Angelo'ydu ama Blessing ya da Powell de olabilir. En Yakın Uzak
En Yakın UzakHayley Long · Timaş Genç · 2017962 okunma