6/10
·864 syf.··
2025 3. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2025 17:08
Saka kuşu. Uzun zamandır önüme çıkan ve merakla beklediğim bir kitaptı. Yorumlarında kimse kötü bir yorum yapmamıştı ve herkes övgüyle bahsediyordu. Ben de alıp okuyayım dedim. Kitabın tabiki de ilgilisine göre illaki bir cezbedici yanı vardır ancak benim için sadece bir pişmanlık oldu. Zira 864 sayfayı okumak zorunda kaldım ve bunu baya zorlanarak yaptım çünkü sevemedim. Kitap çok ünlü bir tablo olan saka kuşu tablosunu görmeye giden bir anne oğulun başına gelen trajik bir hikayeden bahsediyor. Başlarını çok severek okudum çünkü yazar bir çocuğun annesiz kaldığında neler hissettiğini ve o içine kapanıklığın sebeplerini kendi yaşamış gibi güzel bir şekilde okura aktarıyor. Kitaptaki karakterlerden Hobie'yi severek okudum çünkü bu olaylar silsilesinde Theo'ya sahip çıkıyor hem, hemde hiç görmediğimiz antika ustacılığı konusunda güzel dersler veriyor. Ancak kitabın 400 sayfası neredeyse tamamen boş.. boşu boşuna vaktimi kaybettiğim için sinirlendim bittiğinde çünkü son 200 sayfa artık herşey ortada oluyor fakat yazarımız uzattıkça uzatıyor. Farklı bir hikaye evet, dikkat çekici ona da evet ama bu kadar gereksiz laf salatasına hiç gerek yoktu. Bence harika sürükleyici bir kitap olabilirdi eğer 400 sayfa da bitseydi. Dediğim gibi illaki seveni vardır ancak bu kadar övülmeye bakılırsa asla beklediğim etkiyi bende bırakmadı. Sevemedim martin eden kitabında ki hayal kırıklığını burada da hissettim. Okumak isteyenler kitabın gereksiz cümlelerle dolu olduğunu hatta yüzlerce sayfa gereksiz laf olduğunu bilerek okusun lütfen. Kitapla kalınız. Çok daha güzel kitaplarla..
1000Kitap
Saka KuşuDonna Tartt · Pegasus Yayınları · 2016806 okunma
·
216 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.