Kitabı beğendim. Kitap özellikle başlarken çok iyi başlıyor- doğrusu bu ilk kısım nedense bana aylak adam isimli kitabı hatırlattı- ikinci kısım ise bambaşka bir kitap gibi bu kısma da beğendim fakat bir orantısızlık da vardı bence. Kitap ilk bölümde post-modern bir roman ikinci bölümde ise politik bir zemine iniyor. Fakat kesinlikle iyi bir kitap okunmaya değer.