16 yıl sonra yeniden elimde… Kaçıp durdum da varoluşundan, sonunda rehber alayım dedim yanmaktan kurtulamadığımdan… Bir merakla dalmıştım içine gençliğimde şimdi yangınıma mana bulmaya niyet ettim derinliklerinde… O zamanlar aşk aranan bir sevgili umuduydu içimde, şimdi sevdiğimi bulup geçmişim aşkın en gerçeğine… En yakıcı, en öğretici, en büyütenine…