Bu aslında genel bir Hasan Ali Toptaş eleştirisi. Yazar çok iyi bir anlatıcı ama kötü bir kurgucu - gölgesizler kitabı bu noktada ayrılabilir diğer kitaplardan-. Bazen cümleleri uzatmak kaygısıyla insanı sıkıyor ve tekrara düşüyor. Üç tane kitabını okuduktan sonra dönüp kitabın kapağına bakıyorsunuz ben kitabı okudum mu acaba diye, yok yok merak etmeyin bu diğer kitabıyla aynı ama bir o kadar da farklı bir kitap. İyi cümleler kurar şiirsel bir hava vardır kitaplarında. Müzik dinleyip okumak için idealdir. Ama severim kendisini neredeyse tüm kitaplarını da okudum. İnsan en çok sevdiğine kızarmış:)