Sevinç Kuşları serisinin son kitabı. Okuması, serinin ilk iki kitabına göre biraz daha zordu çünkü çok ama çok fazla yan karakter, yan olay, yan parçalar vardı. Bu da -ilk iki kitaba kıyasla- daha fazla dikkat gerektirdiği için kitaptan ve yaratılan o dünyadan daha az zevk almanıza sebep oluyor. Keyifli mi? Yine keyifli. "Acaba ne olacak?" sorusunu sordurtuyor mu? Yine sordurtuyor. Ama dediğim gibi fazla detay zorluyor insanı. Seri başlı başına güzel olsa da ivme ilk kitaptan sonra aşağı doğru hareket ediyor bu açıdan.