Oldukça öğretici bir kitap diyebilirim. Başlarda biraz sıkıcı geliyor çünkü çok yavaş ilerliyor. Gerçi benim alışık olmadığım bir kültüre ait olduğu için de öyle gelmiş olabilir. Karakterlerin isimlerinden cinsiyetlerini anlayamayacak kadar Kore kültürüne yabancı idim. :) Sayfaları çevirdikçe hem Kore’yi tanımaya başlıyorsunuz, hem de bakış açınız değişiyor.