#okudumbitti
5/5
Melisa Kesmez okumanın keyfini bilenler çok beni çok iyi anlarlar ki uzun zamandır okuduğum sımsıcak bir hikayeydi Türkan’ın ki. Küçük yaşta annesiz, ileriki yaşlarında da eşsiz kalıyor Türkan. Sonrasında dünya başına yıkılıyor tabi (belki de yeniden yeşeriyor). 24 yıllık evliliğinde büyük bir aşkla evlendiği Orhan’ı kaybedince Türkan’ın kendini bulma umudunu, dünyaya attığı adımı okuyoruz. Çiçeklenmesini yani.. Çok keyif aldım çok beğendim herkese tavsiye ederim