Çok güzel bir kitap okudum, daha doğrusu dörtlükler topluluğu. Her dörtlük başka bir konuya değiniyor. Ama genel olarak insan olmanın dinden daha önemli olduğu anlatılıyor. Birde Şarap konusuna çok değiniliyor. Şarap ın aslında haram olmaması gerektiği savunuluyor. Sormaya cesaret edilemeyen konular. Aslında herkesin bildiği ama dile getirilemediği şeylere değiniliyor. Ömer Hayyam gerçekten daha çok okunması ve anlaşılması gereken bir adam. Onu tanımaya bu kitabıyla başlayabilirsiniz, mutlaka okuyun. Keyifli okumalar.