Kitap 10/10 değil ancak okunabilir.
Kadın ana karakterimiz ailesi istediği için, erkek karakterimiz kızın babası tarafından santaja maruz kaldığından anlaşmalı evlilik için başlayan bir hikaye.
Kitabın başında Vivian ailesine bu kadar boyun eğdiği için bir tık sinirdi ancak sonunda ailesine karşı çıkabilmesi onlara kızdığı konuları açıklayabilmesi beni mutlu etti.
Dante ve Vivian ikilisini okumak güzeldi.