·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2025 07:10 Beğendiğim bir kitap oldu.Doç. Dr. İbrahim Karataş bu kitabında batının iki yüzlü tutumunu bir kez daha güzel bir şekilde ortaya koymuş. Bu tarz kitapları tarih okuması olarak görüyorum. Zamanında benim göremediğim. Ve ya fark edemediğim olayları başka bir bakış açısıyla okumak istifadeli oldu. Farklı zaman dilimlerinde yazılan bu köşe yazılarının bir araya getirilmesi, bazı konulari tekrardan hatırlamama yardımcı oldu. Geçmişi sömürgelerle , güçsüz milletleri ezerek güç gösterisi yapmakla dolu olan batının iki yüzlü tutumunu açık bir şekilde tekrardan hatırlatıyor.. Atalarımızın dediği gibi 7 sinde neyse 70 inde de o dur sözü batı için yerinde bir söz. Onlar tarih boyunca hiç bir zaman müslüman ve özelliklerde türkleri sevmediler ve de hiç sevmiyecekler .Zaten bizlerinde onların sevgilerine ihtiyacımız yok. Ama genç neslin zihnini medeniyet,adalet , özgürlük adı altında bulandırıp karıştırıp kendi ülkelerine ve kendi değerlerine düşman ediyorlar, halbuki bugün batının özgürlük adı altında söyledikleri herşey onlar gibi olanlar için geçerli , onlardan değilseniz önleminiz yoktur. Kullanılacak bir aparatsınızdır. Onların bizim değerlerimize önem vermediklerini ve her türlü hakareti ve ötekileştirmeyi fikir özgürlüğü adında mübah gördüklerini görüyoruz. Her müslümanın kendi inanç ve değerlerine sahip çıkması için batının gayri ahlaki her halinden uzak durup kendi ahlaki değerlerine sahip çıkması gerektiğini düşünüyorum.