Çok "Ah" çektirecek diyebilirim. Dramalar draması ama güzel. Gaud'un direnerek bekleyişine, belli belirsiz bir aşk umuduna tutunuşuna, sabrına bir ah!
Yann'ın özgürlüğüne, deniz aşkına, inadına olan bağlılığına bir ah!
Slyvestre'nin hiçlik uğruna yok oluşuna bir ah!