9/10
·784 syf.··
2025 8. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2025 13:42
Bu seriyi okumadan önce yani Herkesin büyük bir sabra ihtiyacı var o kadar çok biraz sıkıcı bir seri ki ya ben ilk serisini çok beğenemedim hani İşte okurken içim bayıldı İkisi de birbirinden hoşlanıyor ama ikisini birbirine söyleyemiyor Hani zaten kızın yaşadıkları sıkıntı işte eski okulunda zorbalarla uğramış Babasından şiddet görüyor Tamam onlar çok kötü Gerçekten okurken çok kötü duygulandım hüzünlendim ama Oğlan karakteri de hani duygularından Emin biraz ama ne o ilk adımı atıyor nede ilk adımı kız atıyor yani 1 kitap böyle öyle böyle bitti yani şükür şimdi 2 serisi daha güzeldi yani her sayfasını her satırını okurken çok keyiflendim çok mutluydum Ama biraz daha duygusallıktan ziyade artık biraz daha cinselliğe girmiş Yani sürekli ikisinde hormonlarının tavan olması sürekli birbirlerini gördükleri zaman üstlerine atlaması kızımızın tam bir azgın bakire olması yani adamı neredeyse yiyordu yani Oğlan da ondan bir yana kalır bir tarafı yoktu yani Oğlan da öyle dedi ama kızımız daha çok hormonu tava yapmıştı yani biraz öyle okuduk hiç yani Sadece bu konuyu okudum ama yine de çok beğendim bir seri oldu yani eğer bu kitabı okumak isteyen varsa biraz sabırlı olması lazım yani Çünkü çoğu sahnesi çok sinir ediyor çok gıcık ediyor Ama çoğu sahnesi seni çok duygulandırıyor düşündürüyor gerçekten çok güzel bir kitap çok da güzel yazılmış Ama keşke uzun olmasa daha iyiydi yani hani 500 sayfa olsa yeter 400 de olabilir ama hani 700 sayfa olması biraz uzundu Yani tek sıkıntı orada ama kitap çok güzeldi Çok da güzel işlenmiş konusu falan iyiydi ben çok beğendim ama bir daha böyle uzun kitap okumayayım okumam yok bu benim Okuyacağım tek ve uzun Kitap olabilir ya da belki biraz zaman geçtikten sonra uzun kitap tekrar okumaya çalışırım
On Üç'ü SaklamakChloe Walsh · Martı Yayınları · 20241,061 okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.