Puan vermedi·120 syf.··Beğendi
· Gerçek hayatta ismiyle " Marine Sabatier" kitapta ki ismiyle "Diana" nın hikâyesini okumaya yürek dayanmıyor. Doğduğu andan itibaren Diana'nın kaderi çizilmişti. Dengesiz annesi doğduğunda onu istememiş ve hastanede bırakmıştı. O an içim cız etti, ya sonra başına gelenler kahretti bıraktı. Küçücük bedeninde oluşan hasar, kalbinde ve aklında oluşan korku, korkudan ona öğretileni söyleyen o minicik masum kız "BEN ÇOK SAKAR'IM".... Evet dünyanın neresinde olursa olsun göz yumulan aile içi şiddete maruz kalan ve yitip giden milyonlarca çocuktan birinin acı hikâyesini yutkunarak okudum. Okul yetkilileri, doktorlar, kolluk kuvvetler ellerinden geleni yapsa da aile hep onlar davranmadan adres değiştirdi. Yetkilileri manüpüle etmeyi çok iyi başardı. Ya abi? O da küçük bir çocuk olsa da kız kardeşine yapılan eziyete razı olmamalıydı. Yürek dağlayan bu kitap bence okunmalı...