·272 syf.····Okunma: 02 Mart 2025 00:13 Uzun zamandır beklettiğim bir seriydi. Rowling’e hayran kalmamak imkansız. Muazzam bir evren yaratmış. Karakter ve onların kendi içindeki hayatları birbirleriyle olan bağlantıları çok gerçekçiydi. Özellikle filmde verilmeyen detayları okumak sizi daha da o evrenin içine sürüklüyor. Örneğin Fantastik canavarlar filminde Newt kitabını bastırmak ve herkesi bilinçlendirmek istiyordu ama basılıp basılmadığı gösterilmemişti ama kitapta ihtiyaç listesinde Newt’in kitabının da olduğunu farkettim. Benim için okuması çok keyifli ve sürükleyiciydi sadece ilk kitapta bazı yerlerin çok uzun uzun anlatılıp Harry’nin Quirrell ile olan mücadelesinin çok kısa anlatılması gözüme takıldı.