·320 syf.····Okunma: 02 Mart 2025 12:44 7,5 da olur ama 7'ni genellikle hikâyesi güzel de olsa bir yerde sıkıldığıma veririm. Bunda hiç sıkılmadım. Çevirisi ve anlatımı akıcıydı ve ÇOK SARDI! Tüm Ramazan mitoloji okuyabilirimmm!!! Tabii Eros hayallerimi ilk baştaki beceriksizliğiyle yıktı bir az ama neyse:d Feminist kısmı tartışılır. Çünkü Psykhe sadece Eros'u tersliyordu ve iki de bir kahraman olmak için eğitildim diye şımarıklık etmesi de pek sevdiğim bir şey değildi. Eros'un da ona hayranlık duyma dışında bir şey dediği de yoktu ayrıca. Meraktan soruyordu adam! Erkek düşman olmak feministlik değildir bunda anlaşalım. Çok yersizdi tiripleri. Onları babası ve halkında onu küçümseyenlere karşı sessiz kalmayarak belli etseydi yerinde olurdu ve 'işte bu! kendini savunuyor ezdirmiyor. tam bir savaşçı' derdim. Sonradan değişti tabii yine de feminist bir kadın olarak kalmadı aklımda bu kitapta. Fevri ve toydu. Çift olarak sadiktılar amaaa ilk başta lanetden doğan bir mecburiyet olduğu için aşkları favorim değil:( Ki ben Psykhe'yi daha vahşi hayal ediyordum. Eros'un da yumuşak doğasıyla bunu dengeleyeceğini falan düşünmüştüm. Yine de çok keyifliydi. Mitolojiye uyarlanan kitapları çok severim. O kadar ki gerçeklerini okumadım kdkddkdk Ama bunda Eros'un aşk değil arzu tanrısı olmasını öğrenince cahilliğime son vereyim dedim:D Uyarlamalar daha eğlenceli ama ne yapayım. Eros'u bu kadar aşktan eli ayağına dolaşan biri olarak düşünmezdim hiç. Başta o kadar güldüm ki çok tatlıydı!!! Gerçekte böyle değildir mesela dkdkdkd Şaka tabii. Çok ilgimi çekince hepsini okumak istiyorum şimdi.