·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2025 17:08 Orhan Kemal in okuduğum ilk kitabı diyebilirim . Karakterler işleyiş tam anlamıyla günümüz toplum gelin , kayınvalide vs başka insanlar elalem ne der tabiri . Tamamıyla toplumumuzun gerçeklerini gözler eline sermiş. Ama açıkçası ilk defa bir kitabı okumak istemedim öylesine ezilen kırılan hakaret yiyen bir Karakter Nazan ve evet herkes gibi bende Nazan da kaldım çok yorucu sinirleri ciddi yıpratan bir kitap ama Orhan Kemal in kalemi muazzam ..