Hocamın tavsiyesi üzerine okuduğum bu kitabı gün itibariyle bitirmiş bulunmaktayım. Sabitcan'ın kibirli tavrını, Nayman ananın çaresizliğini ve oğlunun mankurtlaştırılırkenki acısını, Yedigey'in Kazangabı iyi uğurlayamamış olmasından doğan mahcubiyeti, Yedigey'in cenaze sırasında Tanrı'ya yakarışı ve nicesini...Bütün duyguları iliklerime kadar hissettim diyebilirim. Tavsiye üzerine okuduğum bu güzel eserden sizinde faydalanmanızı isterim. İyi okumalar...