Akıcı ancak kurgu çok zayıf. Taşrada bir Belediye Başkanının hayatı gayet samimi anlatılırken kitabın sonuna yaklaşıldığında bir anda odak değişiyor. Allah Allah kitap kasabada yaşayan insanların hikayelerini tek tek anlatacak herhalde derken. Hadi sona gelelim olayları ve kişileri bir şekilde bağlayalım bitirelim diye bitirilmiş bir kitap. Yazarın daha güzel öykülerini okudum. Ancak bu eseri beklediğim tadı bırakmadı.