Harika bir kitap, hem futbolun neden sadece futbol olmadığını hemde ne kadar akıl ve mantık ile oynandığını ve bu vesile ile neden özel bir spor olduğunu çok çok iyi anlıyorsunuz. Tek eksik gördüğüm yön ise taktikler biraz daha matematiksel ve geometrik şekilde analiz edilebilirdi. Ek olarak Büyük teknik direktörlere karşın saygınız ister istemez artıyor zira nasıl bir ortamda nelere cesaret ettiklerini daha iyi anlıyorsunuz. Söz gelimi Rehhagel, Lobanovski ve tabii ki Guardiola...
Futbolla ilgili değilseniz kesinlikle okuyun futbolun hayatla ne kadar pararlel olduğunu görmek sizi ister istemez futbola kanalize edecek.
Not: Kitabı çok önceleri görmüştüm ama aktüel okumam gereken şeylerden dolayı unutmuştum bu şeraitte kitabı hatırlamama ve ulaşmama vesile olması hasebi ile Özlem Hanımefendiye teşekkürü bir borç bilirim. Özlem Kesim
Şimdi biraz daha rahatladım zira taktik analiz bekliyor oluşum acaba benim işgüzarlığım mı diye düşünmeye başlamıştım. Kesinlikle futbolu hissettiren bir kitaptı. Tekrar teşekkür ederim.