Bu kitabın yeri bende çok ayrı. Wattpad'de takıntılı olduğum ve bölümlerini kaçırmadığım nadir kurgulardandı. Yazarın kalemi ve betimlemeleri de ayrı bir okuma zevki veriyor bana. Ve Elif'le Siraç'ın aşkını tekrar okumak bana çok iyi geldi çok özlemişim... İntikam isteyen Siraç ve bu intikam sonunda hayatına son vereceğinden emin ama kader-ya da kendisi- yolunu Elif'e çıkarıyor ve hissedemediği duyguları onda buluyor. Siraç'ın gözünde Elif öyle bir yerde ki eşi benzeri yok. O kadar değer veriyor ve en ufak bir şeyden sakınıyor ki ve bunları hem sözleriyle hem davranışlarıyla öyle güzel hissettiriyor ki... Yani sen misin aşkı duyguları bilmeyen dedirtiyor :") Her daim birbirlerine olan hislerini her konuşmalarında hissettirmelerine bayılıyorum ve kıskanıyorum jdjdj Siraç'ın yaptğı karanlık işler ve düşmanları yüzünden Elif korkuyor ama Siraç'ın iyi tarafını çocukluğunda yaşadığını tahmin ettiği travmaları ve savunmasızlıkları da görüyor o yüzden bir yerden sonra korkularına değil de adama olan hislerine tutunuyor ve onun yanında olmaya çalışıyor ama bir yandan da yüzeye çıkmayı bekleyen gerçekler var. Ve wattpad'de okuduğuma göre 2.kitapta bizi neler neler bekliyor ve yazar bizi ne kadar yıkmayı planlıyor bakalım
5/5