İnsan Neyle Yaşar??
Kısa ve öğüt verici tarzda hikayelerden oluşan bir eser. Hırsın insana ne boyutta zararlar verebileceğini tasvirlerle dile getirmiş. Kelami bir üsluba sahip, gerçekten başarılı. Feyzalacağınızı düşünüyorum.
"Önceleri Tanrı’nın insana sırf yaşasınlar diye can verdiğini sanıyordum; artık diğer nedenleri de biliyorum. Anladım ki Tanrı insanların ayrı ayrı yaşamasını istemiyor; bu yüzden tek tek neye ihtiyaçları olduğunu açık etmiyor. Beraber yaşamalarını istediğinden hepsine kendileri ve diğerlerinin neye ihtiyacı olduğunu gösteriyor. İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Sevmek insan Tanrı’nın, Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir. "