Epey zaman önce kitaplığıma eklemiş olduğum kitabın senaryolaştırılmasının akabinde okumak istedim. Dizisini de kitabı bitirdiğim için daha iyi takip edebilirim diye düşünüyorum.
Akıcı bir dille kaleme alınmış, düşündürücü bir hayat hikayesi idi.
Kitabı henüz bitirdim ama etkisini bir süre üzerimde hissederim gibi.