·472 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2025 07:30 *spoiler içerir.
Ve incelememe “bence” diyerek başlıyorum.
Öncelikle Ayfer Tunç çok zeki bir kadın, kitap zekice kurgulanmış. Okuyucu ne sever neyi okumayı sever iyi analiz edebilmiş ve sözcükleri bir araya çok iyi bir şekilde getirmiş bir yazar. Tüm bunlara ek olduğu yere cuk oturan alıntılar yapması da çok hoş. Ve o kelimeyi yazıyorum AMA tamam anladık kız çok güzel annesi çok güzel. Bu kadar sık söylenmesi sürekli sürekli kızın güzel olduğu bilgisi beni sıktı. Tüm dünya kızla birlikte olmak istiyor. Bilmiyorum sıkıcıydı bu durum bence. İkinci AMA ise bazı kitaplar bittiğinde “oha nasıl hikaye acaba bu insanlar gerçek mi diyerek Google da isimlerini aratmışlığım bile vardır. Ama bu kitap bitince biraz “yok devenin nalı” oldum :) tabi elime alınca bırakabildim mi hayır. Çok akıcı ve hızlı okunabilen bir kitap benimki küçük bir eleştiri kitabı çok beğendim yazım dili çok çok çok iyi. Ayfer Tunç çok iyi yazar okuduğum üçüncü kitabında buna emin oldum. Ha bir de ne alaka diyebilirsiniz ben bu kitaptan özellikle yatakhane kısımlarından “Çavdar Tarlasındaki Çocuklar” tadı aldım. Ne alaka bilmiyorum çok benzettim konuşma dilini Şebnemin.