·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2025 15:43 Gece yatmadan önce okuduğum güzel bir olumlama, niyet kitabı oldu benim için. Bu kitap aynı zamanda bir defter. İçinde yer alan soruların cevapları, sizin iç dünyanıza dair... Soruları cevaplarken sanki kendi ile yüzleşiyor insan. Elinize aldığınızda düşüncelerinize yön veriyor. Ve sizi umuda, ışığa doğru sürüklüyor.
Okuması kolay kitaplardan. Ya benim gibi başka bir kitabı okurken yanına ekleyebilirsiniz ya da elinize alır almaz bitirebilirsiniz.
Bu tarz kitapları okumayı sevenler için tavsiye ederim kesinlikle.
Bu kitabı günlük gibi de düşünebilirsiniz. Benim çok hoşuma gitti.
İyi ki almışım dedirtti.
Gönülden tavsiye ile!...
Başka bir kitap yorumunda görüşmek dileğiyle!...