Öldüğünü bildiğin bir insanın ölümüne hüngür hüngür ağlamak.. Gözyaşıyla o sayfaları okuyamadım..
Bunun yanı sıra kitap gerçekten uzun. Dili güzel ama olayların az oluşu okumayı zorlaştırıyor. 138. sayfaya kadar Efendimiz'in (s.a.v) kervandan dönmesini bekledim. Hz. Hatice'nin kahredici bekleyişini yaşıyorsunuz bir nebze anlayacağınız