·576 syf.····Okunma: 04 Mart 2025 14:38 Herkese Merhaba,
Popüler wattpad hikayesi okuduk yine ve pişman cok pişman oldum. Okuduğum en toksit hikayelerin ilk 3’e uçarak giriş yaptı. Yayınladığı bölümlerin hepsi okudum, spoiler hepsi vardır.
Maral atmacanın ilk okuduğum kitabıdır... bide ötanazı var bende bekliyordı okumak için daha da bekleyecek gibi belkide hiç okumam. Bu kitaptan sonra aşırı tererttülüyüm.
Kitap şu;her iki karakter erkek ve kadın, birbilerine herşeyi yapıyorlar her şeyi.... sevdiğin dahası aşık olduğun kişiye yapmayacağım herşeyi, o kadar zehirli karakterlerdi okumanız lazım diyeceğim ama demem okumayın , okumayın abi, kafayı mı yediniz, bu yazarı 12 yaş civarı okuyordur mutlaka, okumasınlar , çocuklarınız okuduğu kıtaplara bakın, takip edin... kitaba baya uyarılar yazılması lazım...... kitapta bir karaktere öz babası tarafından tecavuz olayı var... detaylı bir şey yok ama ne olursa olsun 15 yaş altı aşağıdaki gençlerin bunu okumaması lazım, zihinleri cok farklı çalışır, bilinçaltına işlenir, korkar artık psıkolojide neyse işte o olur yani... ben bu yaşımda okurken bile etkilendim, kaldıramayacağım bir şey...öz baba ve kızı gerçekten aklımın alamadığı şeyler... şimdi bana gelip hayatın gerçekleri gibi şeylerle gelmeyin... Bu yazarın kitlesi belli , konu seçimini ona göre yapılması lazım, duyarlı olucak kişi yazardır.
Kitap zaten toksit ilişkiler üzerine yazılmış, hastalılık karakterlerin olduğu bir kitap ve bunu kabul ettip aşk adı altında bunu normalleştırılmesi hiç doğru gelmiyor bana.... Kadın sevdiği adamdan intikam alıcak diye kendini 1 sene ölü gösterip , sonradan gelip aklı ile oynuyor (wowww harika bir intikam diyeceğiz herhalde kusma efekti) , sonra adamın bir sucu olmadığı anladığında aa sucun yokmuş, beni affet dıyor ... herhangi bir özür yada telafi asla yok bunun zaten telafesi olamaz, bu kadar yapılmaz ya , yuh dedim oha dedım, noluyor len dedim... ama tabikide adamız affedıyor... sonra erkek karakter öz ablasının öz babasından tecavüzü uğradığı öğreniyor ve yıkılıyor... adamın psıkolojının düşünün yani normal olabilir mı? Zaten geçmişinden sebeb normal bir karakter değil... işte adam kadına git diyor, biizm ergenüs başrol kızımız öyle mi diyio terk edıyor... aşık olduğu adam ne durumda , ne psıkılojıde hiç umrunda değil... wattpad tarihinde okuduğum en bencil en kötü en toksit kız karakterler arasına girdi benim için... aşırı kötü yazılmış bir kız karakterdir. Adam ise oda onun lacivertti dıyım siz anlayın... aslında çok konuşulcak karakterlerde değillerde neysee.... herkes bayılmış, bende bayıldım fenalık geldi toksitliğinden.... uzatmak istemiyorum, kelimelerim kötüleşecek....
Lütfen okumayın....