Seslendirme şahsıma aittir
Orhan Veli Kanık | ANLATAMIYORUM Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Göz yaşlarıma, ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. Garip
1000Kitap
··
1.172 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Muhteşem seslendirme olmuş emeğine sağlık 👌🏻🙏🏻
Merve
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ediyorum. Beğenmenize sevindim. Tuna 🙏😇
Merve Rica ederim keyifli çalışmalar dilerim 🙏🏻🍀
Merve
Gönderi Sahibi
Tuna Sağ olun. Size de keyifli bir akşam olsun. ☺️
Ba-yıl-dımmm 👌🏻
Merve
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim Gülün Adı 🙏☺️
🙏👏👏 Sesine sağlık arkadaşım
Merve
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederimm canım ☺️ Hilâl Ben
Çok iyi
Merve
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim. 🙏☺️❣️ Ezmukî
Çok iyi 👏👏
Merve
Gönderi Sahibi
furkan.vibe Sağ ol arkadaşım, eksik olma hiç 🙏☺️