·758 syf.····Okunma: 05 Mart 2025 21:31 Güzel cümlelerle duygular aktarılmış. Git geller içinde olan bir aşk -ya da belki birliktelikte diyebiliriz- var. Ancak okurken anlatılmak istenen bir şeylerin tam olarak aktarılamadığı hissiyatı oluştu bende. Sanki bir eksiklik var. Ya da belkide anlayış farkıdır.